اَرَد جوان

سایت علمی ،فرهنگی ، خبری و تاریخی بخش ارد

اَرَد جوان

سایت علمی ،فرهنگی ، خبری و تاریخی بخش ارد

اَرَد جوان
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

جناب آقای دکتر صفری

 ضمن عرض سلام خدمت جنابعالی ، لطفا" خودتان را معرفی بفرمایید.

:  سلام و درود به شما و خوانندگان محترم ، دکتر صفری هستم متولد 1363/06/15 در اَرَد لارستان . تحصیلات ابتدایی را در مدرسه ابتدایی زادگاهم در دبستان شهید امانی و امیر المومنین به پایان رساندم و پس از آن در سال 1374 بهمراه خانواده ام عازم شیراز شدم  و اگرچه همیشه خودم را یک اَرَدی می دانم ولی در شیراز ساکن هستیم.


چطور و چرا رشته پزشکی را انتخاب کردید ؟

: از همان دوران کودکی  پدرم از من و برادرم یک چیز را می خواست و برای رسیدن به آن هدف همه امکانات را در اختیار ما میگذاشت  و ان هم چیزی نبود جز ادامه تحصیلات در مقاطع بالا و بویژه رشته پزشکی بود و همین انگیزه و نیرو باعث شد تمام فکرم را روی همین هدف متمرکز کنم تا بتوانم به هدفم برسم و با انتخاب رشته پزشکی ، از این طریق به همنوعانم بویژه مردم خوب و دوست داشتنی زادگاهم خدمت کنم . تا اینکه با دعای خیر مادر و پدرم در سال 1382 در رشته پزشکی دانشگاه آزاد قم تهران قبول شدم  و 7 سال دوره عمومی را در این دانشگاه گذراندم و در سال 1387 در امتحان جامع  پری اینترنی  که بصورت کشوری برگزار می شود رتبه سوم را کسب کردم و همین امر باعث شد تا بدون گذراندن دوره سربازی در امتحان تخصص شرکت نموده وبا کسب رتبه ایده ال مجاز به انتخاب هر رشته ای در شهر شیراز شدم و با توجه به علاقه خودم و نیز تشویق های پدرم در دوره تخصص رشته قلب و عروق را که به جرات می توان گفت یکی از شاخه های حساس رشته پزشکی است را انتخاب و در آن به ادامه تحصیلاتم ادمه دهم .

در سال 1390 وارد دانشگاه شیراز و مرکز آموزشی درمانی نمازی و شهید فقیهی شدم و پس از گذراندن دوره 4 ساله و با اتمام دوره تخصص قلب و عروق از این دانشگاه فارغ التحصیل شدم . در شهریور ماه امسال نیز با شرکت در امتحان جامع کشوری بورد  موفق به اخذ بورد تخصصی شدم.


هم اکنون کجا مشغول به انجام  خدمت و طبابت هستید ؟

: از آنجایی که جهت ادامه تحصیل و اخذ مدرک فوق تخصص بایستی طرحم را گذرانده باشم ؛باید جایی را برای ارایه خدمت به مردم عزیز کشورم انتخاب می کردم  و حقیقتا" جایی را بهتر از زادگاهم  نیافتم تا شاید بتوانم خدمتی کوچک به همشهریانم کرده باشم و بهمین دلیل نزدیکترین جا را به زادگاهم  یعنی خنج را انتخاب کردم . ( زیرا امکانات و تجهیزات تخصصی قلب و عروق در درمانگاه ارد وجود ندارد خنج را انتخاب کردم .)

امیدوارم خداوند از من و نیتم راضی باشد و بتوانم با خدمت به مردم محروم منطقه موجب خوشحالی آنها شده و از دغدغه انها لااقل در این زمینه بکاهم .

همانگونه که فرمودید پدرتان از شما و برادرت ادامه تحصیلات و آن هم رشته پزشکی را می خواست . آیا ایشان  هم در رشته پزشکی ادامه تحصیل دادند  ؟

: بله ؛  ایشان هم پزشک هستند و در حال گذراندن طرحشان می باشند.


آقای دکتر صفری ؛ متخصص جوان 31 ساله ؛  از اینکه وقت خود را برای انجام این گفتگو در اختیار ما گذاشتید سپاسگزارم. 

چنانچه صحبت خاصی با همشهریان دارید بفرمایید.

:  همشریان عزیز می توانند با آدرس پست الکترونیکی drsafari2015@gmail.com با بنده در ارتباط باشند تا چنانچه کاری از دستم بر بیاید با جان و دل در خدمتشان باشم .

 امیدوارم به سوالات شما پاسخ داده باشم و از خوانندگان عزیز هم تشکر میکنم.  خداحافط 

 

آقای دکتر علی صفری ( بورد تخصصی قلب و عروق )

۹۴/۰۷/۲۹
محمد رضا رنجبر

نظرات  (۱)

۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۳ محمود رنجبر
باسلام خدمت جناب اقای دکتر صفری اردی وهمچنین جناب اقای رنجبر که این زحمت این  گزارش  راکشیدند 
خداوند خیرتان بدهد و موفق  باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی