اَرَد جوان

سایت علمی ،فرهنگی ، خبری و تاریخی بخش ارد

اَرَد جوان

سایت علمی ،فرهنگی ، خبری و تاریخی بخش ارد

اَرَد جوان
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۹

اردوی دانش آموزان قرآنی

  اُردوی دانش آموزان قرآنی بخش اَرَد

به گفته ی آقای محمدجواد دلام ؛مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش ارد؛ کلاسهای قرآن در بخش ارد با حضور مربی قرآنی پرتلاش جناب آقای کارگرفرد در مهرماه 91 به صورت منسجم در آموزشگاه شهید امانی واقع در خیابان معلم شروع شد.در این مدت تعداد 210 نفر قرآن آموز که بیشتر از مقطع ابتدایی بودند حضور داشتند .آمار ثابت این کلاسها 160 نفر می باشد که بعضی از این دانش آموز موفق به حفظ یک جزء قرآن شدند.

بادر خواست آقای کارگرفرد و  با هماهنگی نمایندگی آموزش و پرورش برای اخذ مجوز اردو اقدامات لازم انجام شد و روز پنج شنبه 1394/05/15 بعداز نماز صبح 2 مینی بوس از ارد با 34 نفر از دانش آموزان قرآنی پایه ی ششم و هفتم به اتفاق سرپرست اردوآقایان کارگرفرد و  اسدنژاد راهی شیراز شدند.روز پنج شنبه بازدید از مراکز مذهبی ، تاریخ فرهنگی ، تفریحی شیراز نظیر سیدعلاءالدین حسین و علی ابن حمزه ، آرامگاه حافظ  و سعدی دروازه قرآن ، پارک کوهپایه، استخر و... به عمل آمد. روزجمعه صبح نیز به سمت بهشت گمشده که دارای مناظر زیبای طبیعی و یکی از مناطقی هست که واقعا نگاه هر بیننده ای را به خود خیره می کند و یکی از جلوه های زیبای هستی می باشد رفتند و دانش آموزان از نعمت های خدادادی استفاده کردند. و در راه بازگشت نیز از تاکستان بیضاء  دیدن کردند.


 اُردوی دانش آموزان قرآنی به روایت تصویر:









با تشکر از تمامی کسانی که در برپایی این اُردو  مساعدت نمودند .

۹۴/۰۵/۲۸
محمد رضا رنجبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی